gaśnięcie silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ronin
    Classic
    • 2007
    • 31

    gaśnięcie silnika

    No panowie pijemy Tymon, nie łam sie ja też juz smaruje dopiero zaczynam ale jeszcze wieczór młody no i juwenalia sie zaczynają więc trening wskazany :cool2 :kufel
  • nosferatus
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 601

    #2
    gaśnięcie silnika

    Witam wszystkich.
    Podczas jazdy i zmiany biegu lub krótkiej jeżdzie na sprzeglę od czasu do czasu zdarza mi się, że gaśnie mi silnik (1.6 benzyna - 102 koniki) - oczywiście po zdjęciu nogi ze sprzęgła samochód zaskakuje i jedzie dalej.Zaznaczam,iż mam zagazowaną Octi(gaz sekwencyjny) - w serwisie byłem z tym problemem już kilka razy i za każdym razem twierdzili,że kontrola kompa nic nie wykazała.
    Co mam im powiedzieć - samochód jest na gwaracji tak samo jak gaz (jedno i drugie ma dopiero 6 miesięcy) przy następnej wizycie.
    Pomóżcie bo mnie szlag trafia . :twisted:
    Silnik BFQ + sekwencja KME
    CB President Johnny II ASC+President HAWAII

    Kenwood KDC-BT92SD
    Hertz HSK 165
    Hertz DBX 250
    KICX Kap 45
    KICKER ZX 200.2
    Kable - Dietz, Caliber
    Kondzio 1F
    wygłuszenie drzwi

    Komentarz

    • marcind
      Rider
      • 2005
      • 438

      #3
      Nie wiem czy to moze byc to, ale w moim lanosie mialem dokladnie to samo i okazalo sie ze byl problem z silniczkiem krokowym, trzeba bylo zresetowac i teraz zonka smiga lanosem az milo.... :lol:
      Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
      mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

      Komentarz

      • T/J
        Drive
        • 2006
        • 87

        #4
        Witam
        Przyczyną takiego zachowania silnika jest zabrudzona przepustnica.Należy ją wyczyścić i przeprowadzić adaptacje i problem zniknie ale do tego potrzebny jest VAG.
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • aszumny
          Classic
          • 2004
          • 12

          #5
          Witam

          A na benzynie też ?

          Akumlator dobrze doładowany jest ?


          AS

          Komentarz

          • franca
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 532

            #6
            z adaptacją przepustnicy w vagu jest jeden mały problem nikt tego nie potrafi zrobić

            Komentarz

            • markiel63
              Classic
              • 2006
              • 6

              #7
              Miałem ten sam problem zaraz po założeniu gazu. Należy skasować wyuczone wartości VASem lub VAGiem (wejść w silnik, potem DOPASOWANIE, następnie na klawiaturze 0 i zatwierdzić strzałką), przejechać na benzynie (wyłącznie) około 100 km., i pojechać dopiero do gazowników na ustawienie silnika na gazie. Gaz włączą sobie gazownicy i wyregulują silnik. Wskazana jest też kosmetyka przepustnicy (wyczyszczenie). U mnie ten problem zniknął od razu. Ja mam silnik 75 kM.

              Komentarz

              • nosferatus
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 601

                #8
                dzięki panowie za info.
                w tym wszystkim jest tylko jeden mały szkopuł - mam przejechane dopiero 5tyś. - to jest cały przebieg samochodu - samochód nóweczka, więć zabrudzona przepustnica?
                na beznynie wszystko jest oki.
                może jeszcze ktośz was coś słyszał o takim przypadku?
                Silnik BFQ + sekwencja KME
                CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                Kenwood KDC-BT92SD
                Hertz HSK 165
                Hertz DBX 250
                KICX Kap 45
                KICKER ZX 200.2
                Kable - Dietz, Caliber
                Kondzio 1F
                wygłuszenie drzwi

                Komentarz

                • chester121
                  L&K
                  • 2005
                  • 1053

                  #9
                  jesli na benzycne smiaga dobrze to raczej mozna wykluczyc przepusnice itp
                  ja bym bardzies skupil sie na instalacji LPG
                  moze ma problem z mieszanka i jak dajesz na wolne obroty to silnik sie zachlystuje
                  pzdr

                  Komentarz

                  • nasta9
                    Classic
                    • 2007
                    • 12

                    #10
                    Witam!

                    Mam problem z gaśnięciem silnika w Skodzie Octavi 1.4 16V. W czasie jazdy silnik potrafi zgasnąc, po czym po kilku sekundach daje się uruchomić i można kontynuować jazdę. Dodatkowo zaobserwowałem nierówne obroty silnika na jałowym biegu silnika. Obroty maleją i rosną.
                    Gaśnie przy niskich obrotach jak i na wysokich obrotach w czasie jazdy.

                    co może być tego przyczyną???
                    Z góry dziękuję za pomoc.
                    Pozdrawiam!

                    Komentarz

                    • hubert78
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1576

                      #11
                      nasta9, a masz zagazowaną czy nie ????

                      Komentarz

                      • nasta9
                        Classic
                        • 2007
                        • 12

                        #12
                        nie, nie mam gazu

                        Komentarz

                        • mroko
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 659
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Dobrze by było jakbyś podpiął pod Vaga iz obaczył czy nie ma jakiś błędów. Byłoby prościej coś wymyśleć. A jaki masz przebieg :?:
                          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                          Komentarz

                          • nasta9
                            Classic
                            • 2007
                            • 12

                            #14
                            przebieg = 92 000

                            na Vagu byl i nic nie stwierdzono - błędów brak. facet podejrzewa ze moze to sonda, ale nie jest pewny. czy to mozliwe? z kolei na innych forach (niekoniecznie od skody) pisza o jakichs przekaznikach i czujniku temperatury.

                            [ Dodano: Czw 06 Gru, 07 17:06 ]
                            co może być tego przyczyną? czy ktoś miał taki problem?
                            proszę o pomoc

                            Komentarz

                            • albus_lupus
                              Rider
                              • 2008
                              • 347

                              #15
                              Widzę że rozwiązanie tego problemu nie zostało do końca napisane. Właśnie u mnie zaczął się ten sam problem co u nosferatus-a. Silnik gaśnie dosłownie na chwilkę po czym puszczenie sprzęgła powoduje jego zapalenie i dalsza jazdę.

                              Zauważyłem że dzieje się tak przy zwalnianiu przed zakrętem i jednoczesną redukcją na 2 bieg. Jest to o tyle mało komfortowe że jazda w mieście przy takim gaśnięciu jest troszkę niebezpieczna.

                              W innym poście ktoś napisał o elektrozaworze klapy gaszącej. Nie wiem czy to samo może się tyczyć silnika benzynowego. Jeżeli tak to gdzie jest owy elektrozawór i jak go można przeczyścić. Najgorsze jest to że nie spotkałem się z taką częścią w sklepach czy innych programach naprawczych (workshop, autodata).

                              Etka jakoś mi jeszcze nie działa poprawnie na kompie więc nie mogę się upewnić.

                              Jeżeli ktoś znalazł rozwiązanie to proszę o pomoc żebym wiedział jak mam rozmawiać z mechanikami lub jak mam sam sobie usunąć usterkę.

                              Dodam że miałem czyszczoną przepustnicę ale nie była ona adaptowana bo nie była wymieniana. Czy to również może być problemem ??

                              Proszę o pomoc.

                              [ Dodano: Wto 13 Maj, 08 14:53 ]
                              ... po adaptacji przepustnicy wszystko wróciło do normy ...
                              Była O1 która uratowała życie Silnik 2.0 APK - BRC Sequent 24
                              Była O1 Kombi 1.9 TDI AHF
                              President Johny II ASC + President
                              Jest Mondeo MK4 1.8 TDCI powered by HEKO

                              Komentarz

                              Pracuję...